Veelgestelde Vragen
Producten en Diensten
Zijn er minimale bestelhoeveelheden?
-Ja, dat is productafhankelijk. Kleinere hoeveelheden zijn in overleg zeker mogelijk.
Kan ik een product laten personaliseren met mijn logo of ontwerp?
-Wij maken graag een vrijblijvend digitaal voorstel voor u.
Wat zijn de opties voor maatwerk en personalisatie?
-Ook daarin hebben wij veel mogelijkheden. Informeer naar de mogelijkheden.
Is het mogelijk om een product zonder personalisatie te bestellen?
-Ja, vooraf een model zonder logo bestellen ter beoordeling is mogelijk. Een product zonder bedrukking is ook mogelijk.
Wat zijn de verschillende druktechnieken die jullie gebruiken?
-Wij hebben verschillende druktechnieken. Denkt u hierbij aan onder andere: zeefdruk, tamponeren, borduren, digitale druk en lasergraveren.
Hebben jullie duurzame of ecovriendelijke productopties?
-Zeker. Kijkt u op de website onder deze speciale rubriek of informeert u naar de mogelijkheden.
Offerte en Prijzen
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
-Dat kan via de website, of door een mail te sturen naar info@eurotex.nl
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?
-Altijd exclusief BTW.
Krijg ik korting bij grote bestellingen?
-Wij zijn een groothandel, dus de prijzen zijn al scherp. Tevens werken wij met staffels. Prijzen zijn afhankelijk van aantallen.
Kan ik een proefdruk in fysieke vorm ontvangen?
- Ja, dat is mogelijk. Echter is dit vrij kostbaar en zal worden doorberekend. Een digitale druk ter beoordeling is veel gebruikelijker en maken wij altijd vooraf.
Betaling en Bestelling
Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?
-Door middel van overschrijving per Bank.
Bieden jullie betaalopties aan voor grotere bestellingen?
-Op rekening met een betaaltermijn in overleg.
Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?
-Alleen indien onbedrukt en in originele staat.
Levertijd en Verzending
Hoe lang is de levertijd?
-Gemiddeld 2-3 weken, sneller in overleg.
Bieden jullie spoedleveringen aan?
-In overleg.
Wat zijn de verzendkosten?
-Afhankelijk van de bestelwaarde.
Ontwerp en Proefdrukken
Krijg ik een digitale proefdruk van mijn ontwerp?
-Ja, die maken wij altijd vooraf ter goedkeuring
Kan ik een wijziging aanbrengen in mijn ontwerp na goedkeuring van de proefdruk?
-Als de productie niet is gestart is dat in overleg mogelijk.
Kwaliteit en Garantie
Welke kwaliteitsgarantie bieden jullie op de producten?
-Wij leveren zowel goedkope producten van eenvoudige kwaliteit tot duurdere, luxere producten van hoge kwaliteit.
Wat zijn jullie veiligheids- en kwaliteitsnormen?
-Zie onze algemene voorwaarden.
Klantenservice en Ondersteuning
Bieden jullie ondersteuning na de levering?
-Ja, indien gewenst zullen wij u zeker begeleiden.
Wat zijn jullie openingstijden voor klantenservice?
-Van maandag t/m vrijdag van 9-17.00 uur telefonisch. Voorkeur is echter per mail.
Kan ik een afspraak maken voor persoonlijk advies?
-Wij maken graag een persoonlijke afspraak bij u op locatie.